...

Regulamin leczenia

W Magic Dental Studio leczymy naszych pacjentów w zakresie stomatologii zachowawczej, chirurgii szczękowej, implantologii, ortodoncji, endodoncji mikroskopowej (leczeniu kanałowym) oraz protetyki stomatologicznej.

Umawianie pacjentów na wizytę

Zajmujemy się wyłącznie leczeniem wcześniej zaplanowanym i omówionym z pacjentem. Na każdą wizytę pacjent powinien się zapisać z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Zapisy przyjmowane są przez wykwalifikowaną i doświadczoną rejestratorkę stomatologiczną w terminach, zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Rejestratorka po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu i konsultacji z lekarzem szacuje ile czasu należy zarezerwować na wizytę. Na standardową wizytę przeznaczamy godzinę, na konsultację 30 minut, na wizytę endodontyczną (leczenie kanałowe) lub protetyczną do 120 minut. Pomiędzy przyjmowanymi pacjentami wymagane są 5 minutowe przerwy potrzebne dla zdezynfekowania stanowiska pracy. Nie zapisujemy pacjentów na wizyty krótsze niż 15 minut. Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio na fotelu dentystycznym w gabinecie.

Kolejność przyjmowania pacjentów

Bezwzględne pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę. Staramy się robić wszystko, aby nie było opóźnień w przyjmowaniu pacjentów. Czasami występują nieprzewidziane sytuacje, niektóre zabiegi się przedłużają. Dlatego prosimy, aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do występujących opóźnień. Oprócz wykonania zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo wyłącznie naszych pacjentów z problemami bólowymi powstałymi w trakcie aktualnie prowadzonego leczenia. Pozostałe osoby wymagające interwencji lekarskiej zapisujemy na najbliższy wolny termin lub na listę rezerwową, ewentualnie kierujemy na ostry dyżur stomatologiczny do innej placówki, gdzie zostanie udzielona doraźna pomoc. Na kontynuację leczenia zapraszamy do Magic Dental Studio.

Lista rezerwowa

Aby przyspieszyć termin Wizyty proponujemy zapisanie się na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwszy miejsce zwolnione przez innego pacjenta

Potwierdzanie/Odwoływanie wizyt

Każda zaplanowana wizyta jest potwierdzana wiadomością sms z przypomnieniem dwa dni przed planowanym terminem. Prosimy o potwierdzenie lub odwołanie Wizyty sms-em zwrotnym. Brak potwierdzenia jest jednoznaczny z rezygnacją z wizyty. Kolejny termin zostanie wyznaczony po kontakcie telefonicznym z naszą rejestracją.

W przypadku potwierdzenia wizyty i nie zgłoszenia się na nią, pacjent zostanie obciążony kosztami w wysokości 200zł za każde zarezerwowane 30 min. wizyty. Na zaplanowane wizyty powyżej 120 min. pobieramy przedpłatę.

Spóźnienia na wizytę

Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny zapisany pacjent.

Gwarancje

W trosce o dobro pacjenta pracownicy i współpracownicy gabinetu wykonują swoje usługi z należytą starannością na najwyższym poziomie. Udzielamy dwuletniej gwarancji na wykonane w gabinecie wypełnienia (plomby) oraz uzupełnienia protetyczne. Jeżeli w okresie gwarancyjnym wypełnienie w zębie lub uzupełnienie protetyczne ulegnie deformacji, zmieni kolor lub wypadnie wówczas w ciągu 14 dni od zgłoszenia zostanie nieodpłatnie naprawione lub “mienione na nowe.

Warunkiem utrzymania gwarancji są wizyty kontrolne co 6 miesiecy.

Reklamacja nie jest uwzględniana w przypadku gdy pacjent:

  • przerwał zaplanowane leczenie,
  • nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez ruchomych,
  • nie zgłasza się na wizyty kontrolne wyznaczone, po zakończeniu leczenia użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza,
  • samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego,
  • uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień,
  • cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami),
  • ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez,
  • uszkodził protezę poza jamą ustną.

Powikłania

Przed zaplanowaniem leczenia stomatologicznego pacjent musi być świadomy, że mimo największej staranności Lekarza w trakcie leczenia dochodzi czasami do niechcianych nie podlegających reklamacji powikłań takich jak:

  • ból zęba lub tkanek otaczających,
  • szczękościsk,
  • pękniecie, złamanie zęba,
  • obrzęk, ropień, krwiak,
  • krwawienie po zabiegu chirurgicznym,
  • podwyższona temperatura, złe samopoczucie,
  • alergia na zastosowane leki,
  • zaostrzenie współistniejących schorzeń,

Wystąpienie powikłań może spowodować u pacjenta między innymi:

  • dyskomfort i stres spowodowany bólem,
  • konieczność przyjmowania leków mających znaczenie u kierowców I kobiet w ciąży,
  • problemy natury estetycznej,
  • problemy z jedzeniem i mówieniem
  • nieprzewidziane wcześniej leczenie kanałowe
  • nieplanowaną ekstrakcję zęba i leczenie protetyczne

Chociaż większość z wymienionych powikłań szybko mija, nie należy planować wizyty u dentysty tuż przed ważnymi wydarzeniami, takimi jak wyjazd na urlop, czy rodzinna uroczystość. Zasady przyjmowania pacjentów ujęte w powyższym regulaminie funkcjonują w naszym gabinecie z niewielkimi korektami od 1996 roku. Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym w najwyższym stopniu zarówno pacjenta jak i cały personel Magic Dental Studio.

Zadbaj o zdrowie swoich zębów!

Scroll to Top
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.